Smartex

Letecká přeprava expresních a cargo zásilek

Nová aktualizace sytému na www.smartex.cz

Vážení zákazníci,

v objednávkovém systému jsme provedli některé změny a opravy, které by měly přispět ke zlepšení práce se systémem.

Nové funkce

Kopírování zásilek
Systém nyní umožňuje Vaše předešlé objednávky celé kopírovat pro snadnější odesílání častých zásilek.

Filtrování objednávek
Pro snadnější orientaci ve Vašich objednávkách máte nyní možnost je filtrovat podle statusů objednávek pro snadnější sledování průběhu přepravy.

Vyhledávání v objednávkách
Přidali jsme také možnost vyhledávání v objednávkách podle různých adresních detailů, čísla objednávky a jiných parametrů.

Online sledování stavu objednávek
Po přihlášení do sekce Moje objednávky se nově automaticky aktualizují stavy jednotlivých objednávek podle toho, v jaké fázi se právě objednávka nachází.

Stahování přepravních dokladů
U každé zpracované objednávky máte také možnost stáhnout si přepravní dokumenty a případně jiné námi zaslané dokumenty jako celní faktura, prohlášení o bezpečnosti, plná moc ke clení a jiné.

Opravy

Mazání rozpracovaných objednávek při přihlášení
Rozpracované objednávky se již v případě, že nejste přihlášeni a systém vás vyzve k přihlášení, nemažou a zůstanou ve stavu, v jakém byly rozpracovány. Není tak již nutné pro přihlášení otevírat novou záložku nebo měnit odesílací email.

Zobrazení na mobilních zařízeních
Upravili jsme rozložení zobrazení sekce Moje objednávky pro zobrazení na mobilních zařízeních.

Oprava času vyzvednutí
Objednávky zadávané v den vyzvednutí již neumožňují zadávání objednávek s časem pro vyzvednutí starším, než je aktuální čas. A je vždy přednastaveno rozmezí do 16 hodin nebo aktuální čas plus dvě hodiny.

Další drobná vylepšení a úpravy

 

V případě potíží nás prosím kontaktujte na emailu info@smartex.cz.

Děkujeme a doufáme, že Vás nové funkce potěší.
Tým Smartex

Zpět